Monday, March 31, 2014

Remarketing




Het Remarketing-lijstje





Google Remarketing is een vorm van internetmarketing waarbij een bezoeker die jouw website heeft verlaten opnieuw naar uw website geleid wordt door middel van een advertentie. Voor Remarketing kunt u lijstjes maken met variabelen waaraan een bezoeker moet voldoen om in dat lijstje terecht te komen.
Remarketing-advertenties





Als de bezoeker eenmaal in dit lijstje komt omdat hij bijvoorbeeld producten in het winkelmandje heeft gelegd, maar deze niet heeft afgerekend, dan staat hij daar voor de komende tijd (meestal 30 dagen) in. U kunt daarna aangeven dat u de bezoekers uit dit lijstje in de tijd dat de bezoekers erin staan uw advertentie te zien krijgen. Om de mensen niet plat te walsen met uw advertenties kunt u er wel een maximum aantal keer aan verbinden.
Oppassen geblazen





Remarketing kan een positieve invloed hebben op uw campagne, maar ook zeker een negatieve invloed. Het belangrijkste bij Remarketing is dat u met alle gevaren rekening houdt. Als u hiermee rekening houdt, dan heeft uw campagne een grote kans op slagen!
AdSense certificering





Als je 'googled' op AdSense certificering, dan vindt u de pagina van google met trainingsmateriaal om later een examen te doen. Door deze trainingen zult u veel kennis opdoen, en met de juiste kennis kunt u van uw remarketing campagne een groot succes maken. Als u dat wilt kunt u hierna een examen doen om uw kennis te testen. Dit kost €50,- en kunt u op elk moment doen. Zo kunt u ook aan klanten laten zien dat u op de hoogte bent van wat er op het moment in de AdSense wereld speelt. Als u dit certificaat heeft gehaald, dan is deze een half jaar geldig.
Meer over online marketing!





U kunt op het internet natuurlijk veel meer lezen over online marketing. Een andere pagina van mij waar u een artikel over online marketing zult vinden is http://www.squidoo.com/online-marketing-consumentengedrag


No comments:

Post a Comment

back to top